5 Savjeta za trčanje ljeti

5 Savjeta za trčanje ljeti

Panonska utrka 5 savjeta za trčanje ljetiLjeto je, a visoke temperature već su dugo prisutne. Ako niste naviknuli na trening po visokim temperaturama ovaj period godine može biti veoma demotivirajuć i težak. No, sve je moguće olakšati uz nekoliko pravih savjeta.

Bilo da se spremate za Panonsku utrku ili tijelo za plažu, donosimo vam nekoliko savjeta za trčanje tijekom ljeta koji će vam olakšati trčanje bez obzira jeste li rekreativni ili ozbiljni trkač.

1. Isplanirajte hidrataciju.
Vjerojatno najvažniji savjet koji bi trebali koristiti je definitivno da pijete dovoljno tekućine. Što se tiče većine trkača neki vole piti vodu ili kombinacije sportskih napitaka s vodom, ali također i onih koji ne piju apsolutno ništa.
Preporučujemo da si na treninge nosite bočice sa vodom ili čak izotonikom, ne obazirući se na dužinu i težinu treninga.

2. Pokušajte se naviknuti na predstojeće vrućine
Da bi se organizam naviknuo na promjene vremena treba oko otprilike 14 dana. Upravo zbog toga imat ćete i loše i vrlo teške treninge, ali neka vas to ne obeshrabruje. Najvažnije je da ne paničarite, samo usporite i pripazite na disanje ako vam trčanje bude teško pri povećanju temperature.

3. Recite ne pamučnim majicama!
Jedina oprema koja vam je potrebna su kratke hlačice, majica i lagane tenisice. Što se tiče majice, neka bude lagana i prozračna, sve ono što pamuk definitivno nije. Pamučne majice poslije vrlo kratkog vremena zadržavajući znoj smanjuju hlađenje i povećavaju težinu. Zato su lagane, sintetičke majice bolje rješenje jer se ne lijepe za tijelo. Preporučuje se koristiti odjeću svjetlije boje.

4. Trčanje ujutro i navečer
Ovaj savjet se nadovezuje na savjet broj 2. Jednostavno je i logično da trebate trčati, ako ste u mogućnosti, onda kada je temperatura najniža. Prije posla ujutro ili nakon odrađenih dnevnih obaveza navečer, najbolje je vrijeme za odraditi trening. Naravno na vremenske prilike čovjek ne može utjecati, ali popratite detaljnu vremensku prognozu i isplanirajte si raspored trčanja po danima.

5. Nagradite svoje tijelo!
Nakon treninga, posebno onih dužih i težih, dopustite si uživanje. Uz znojenje, gubite i minerale pa se savjetuje uzimanje izotoničnih napitaka kako bi nadoknadili elektrolite. To možete piti tokom treninga ili neposredno nakon. Ali nakon treninga jako je bitan i oporavak. Hladan tuš uz puno raznolikog voća pružit će vam nevjerojatan osjećaj nakon trčanja, pogotovo ako ste trčali na suncu.
Želimo vam ugodno ljeto, puno pretrčanih kilometara i vidimo se na HEP Panonskoj UTRCI.